ПРИВАТНИИЙ ВИЩИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД

ХЕРСОНСЬКИЙ
ЕКОНОМІІЧНО-ПРАВОВИЙ
ІНСТИТУТ

PRIVATE HIGHER EDUCATIONAL INSTITUTION

KHERSON
ECONOMICS AND LAW 
INSTITUTE

Приймальна комісія ХЕПІ

Адреса приймальної комісії

 

Адреса: м. Херсон, вул. Кримська 130

(р-н Дніпровського ринку, вхід з вул. Миру) 
Телефон :  +38 0552 343361
E-mail:  hepi@ukr.net, приймальна комісія

 

Порядок роботи приймальної комісії протягом 2021 року: 

із 01 січня до 30 червня (крім 03 червня) та з 16 серпня до 31 грудня:
Пн - Пт – з 09:00 до 16:00 години; Сб, Нд – вихідні;
із 01 липня до 15 серпня (крім 16, 20, 23 липня, 02, 05, 07, 13 серпня): 
Пн - Пт – з 09:00 до 17:00 години; Сб – з 09:00 до 14:00 години; Нд - вихідний;
03 червня, 16, 20, 23 липня, 02, 05, 07, 13 серпня – з 09:00 до 18:00 години.

 

 

Загальні положення

 

Приймальна комісія Приватного вищого навчального закладу «ХЕРСОНСЬКИЙ-ЕКОНОМІЧНО-ПРАВОВИЙ ІНСТИТУТ» (ХЕПІ) створена для організації прийому вступників на навчання.

Приймальна комісія працює на засадах демократичності, прозорості та відкритості відповідно до законодавства України, у тому числі, відповідно до:

  1. Умов прийому на навчання для здобуття вищої освіти.
  2. Правил прийому на навчання для здобуття вищої освіти у Херсонському економічно-правовому інституті.
  3. Статуту Херсонського економічно-правового інституту.
  4. Положення про приймальну комісію ХЕПІ.

Склад приймальної комісії затверджується наказом ректора, який є головою комісії. 

Голова приймальної комісії відповідає за виконання покладених на приймальну комісію завдань і здійснення нею своїх функцій.

 

До складу приймальної комісії входять:

 

  1. Заступник голови приймальної комісії (проректор).
  2. Відповідальний секретар приймальної комісії.
  3. Уповноважена особа приймальної комісії з питань прийняття та розгляду електронних заяв.
  4. Члени приймальної комісії ( керівники структурних підрозділів тощо).
  5. Представники органів студентського самоврядування.

 

Основні завдання та обов’язки приймальної комісії 

Приймальна комісія:

  1. Забезпечує інформування вступників, їх батьків та громадськість з усіх питань вступу до інституту.
  2. Організовує прийом заяв та документів, приймає рішення про допуск вступників до участі у конкурсі (до участі у вступних випробуваннях).
  3. Подає до Єдиної державної електронної бази з питань освіти (далі – ЄДЕБО) отримані від вступників дані про них, вносить зміни до статусів заяв вступників в ЄДЕБО.
  4. Координує діяльність усіх структурних підрозділів інституту щодо підготовки та проведення конкурсного відбору.
  5. Організовує і проводить консультації з питань вступу на навчання та вибору спеціальності, що найбільш відповідає здібностям, нахилам і рівню підготовки вступників.
  6. Організовує та контролює діяльність технічних, інформаційних і побутових служб щодо створення умов для проведення вступної кампанії.
  7. Забезпечує оприлюднення на веб-сайті інституту Положення про приймальну комісію, Правил прийому та інших документів, передбачених законодавством.
  8. Приймає рішення про зарахування вступників за формами навчання і джерелами фінансування.

 

Умови доступності для вступу осіб з особливими освітніми потребами

 

Для осіб з особливими потребами у будівлі, де розташована приймальна комісія (корпус №14), в наявності пандус.
На першому поверсі розміщені приміщення для прийому осіб з особливими освітніми потребами та проведення вступних іспитів (за необхідності), а також кабінет особистої гігієни з відповідними умовами.